Rzeszów, dn. 24.06.2017 r.
Ośrodek Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych Sp. z o.o.
zaprasza do składania ofert na pełnienie funkcji
REGIONALNYCH KOORDYNATORÓW(EK) SZKOLEŃ
na obszarze województw: dolnośląskiego, lubelskiego, lubuskiego, małopolskiego śląskiego
i świętokrzyskiego
I. Informacje ogólne:
1. Oferujący zatrudnienie: Ośrodek Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych Sp. z o.o.
35-083 Rzeszów, ul. Rymanowska 3
tel. 17/ 77 88 481, fax. 17/ 77 88 482, email: okppip@gmail.com www.okppip.pl
NIP: 813-30-39-442, REGON: 690679626
2. Osoba do kontaktów: Piotr Buczek – Kierownik projektu, tel. 508 867 547, email: projektszansa@interia.pl
II. Opis charakteru pracy:
1. Przedmiotem zatrudnienie jest pełnienie roli koordynatora(ki) kursów dla pielęgniarek/arzy w ramach projektu „Recepta na pielęgniarskie kwalifikacje”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Działanie 5.4. Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych, nr projektu POWR.05.04.00-00-0006/15-00;
2. RKS odpowiedzialni będą przede wszystkim za: nabór i rekrutację, udział w kwalifikacjach do kursów, dobór kadry szkoleniowej, logistykę i bieżącą obsługę kursów, gromadzenie dokumentacji projektowej, monitoring
i ewaluację zaję, organizację egzaminów końcowych, na ternie danego województwa. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW RKS w załączeniu.
3. Ośrodek proponuje zatrudnienie na umowę zlecenia – średnie zaangażowanie RKS w miesiącu to 75 godz.
Okres zatrudnienia to 01.08. do 31.12.2016 z możliwością przedłużenia umowy do 30.06.2017 r.
4. Ośrodek przewiduje w każdym województwie przeprowadzenie 12 edycji kursów, w tym 9 grup kursów specjalistycznych: Ordynowanie leków i wypisywanie recept (4 edycje), Wywiad i badania fizykalne, Wykonanie interpretacja zapisów EKG, Opieka pielęgniarska nad chorymi w leczeniu systemowym nowotworów, Rehabilitacja osób z przewlekłymi zaburzeniami psychicznymi oraz Wykonywanie badania spirometrycznego
oraz 3 grupy kurów kwalifikacyjnych: Pielęgniarstwo onkologiczne, psychiatryczne i geriatryczne.
Każda edycja przeznaczona jest dla 20 osobowej grupy zakwalifikowanej do projektu.
III. Wymagane kwalifikacje i doświadczenie RKS:
- powinni posiadać min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych oraz min. 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów UE (np. jako kierownicy kursów, wykładowcy lub opiekuni stażu);
- wykształcenie w zawodzie pielęgniarki/arza lub położnej (nie jest obligatoryjnie wymagane);
IV. Miejsce i termin składania ofert:
1. Życiorys można składać wyłącznie na załączonym do zapytania Formularzu cv :
- osobiście lub tradycyjną pocztą w Biurze projektu w Rzeszowie: 35-083 Rzeszów, ul. Rymanowska 3 lub w placówkach szkoleniowych OKPPiP: w Tarnobrzegu przy ul. 1-go Maja 1, Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 5. Oferta powinna złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Regionalni Koordynatorzy Szkoleń”
- pocztą email na adres: projektszansa@interia.pl wpisując w polu temat wiadomości: RKS_woj….
najpóźniej do dnia 23 lipca 2016 r. do godz. 16.00
2. Zamawiający może przedłużyć termin przesyłania ofert od RKS. O przedłużeniu terminu Zamawiający powiadomi wszystkich zainteresowanych.
Pliki do pobrania
Koordynator_szkolen_zakres.doc
Zapytanie ofertowe z dnia 18 lipca 2017 r.
na
„Obsługę Finansowo – Księgową i Kadrowo – Płacową”
- 1.Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest obsługa finansowo – księgowa i kadrowo – płacowa.
- 2.Nazwa i adres Zamawiającego.
Spółka: Ośrodek Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych Sp. z o. o. w Rzeszowie, ul. Rymanowska 3, 35-083 Rzeszów, KRS: 0000201229, NIP: 8133039442, REGON: 690679626.
- 3.Opis przedmiotu zamówienia:
- 1.Zatrudnienie (w chwili obecnej):
- Ilość osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę: 23.
- Umowy cywilnoprawne średniomiesięcznie ok. 700.
- 2.Ilość dokumentów księgowych w Spółce: średniorocznie ok. 30 000 pozycji księgowych (miesięcznie ok. 2500 pozycji księgowych) dodatkowo ok. 2000 szt. dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS.
- 3.W chwili obecnej księgowość jest prowadzona w programie: CDN Optima jest także wewnętrzna wydzielona księgowość dla ok. 60 specjalizacji Ministerstwa Zdrowia tzw. rachunkowość budżetowa i 2 projektów europejskich w jeden LDV i drugi POKL.
- 4.Szczegółowy wykaz świadczonej usługi:
- 1.Prowadzenie księgi rachunkowej, w tym m. in.:
- księgowanie dowodów w księdze;
- prowadzenie rejestrów VAT;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
- sporządzanie deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych, zestawień do rozliczeń finansowych prowadzonych projektów;
- udział w corocznym badaniu prowadzonym przez biegłego rewidenta;
- fakturowanie sprzedaży;
- występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami podatkowymi i kontrolnymi w sprawach dotyczących prowadzenia księgi;
- aktualizacja procedur finansowo – księgowych (polityka rachunkowości, obieg dokumentów, instrukcja inwentaryzacyjna);
- bieżące informowanie o stanie prawnym, objaśnienia kwestii podatkowych, dokumentacyjnych itd.;
- udział w kontrolach ZUS, US itp.
- 2.Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych obejmujących: wprowadzenie do sprawozdania finansowego, bilans, rachunek zysków i strat oraz informację dodatkową.
- 3.Prowadzenie obsługi kadrowo – płacowej w tym m. in.:
- zakładanie akt osobowych pracowników nowoprzyjętych, ich aktualizacja oraz uzupełnianie oraz przygotowanie do archiwizowania akt pracowników;
- wyliczania wynagrodzeń o pracę, sporządanie list płac pracowników i osób zatrudnianych w ramach umów cywilno – prawnych, sporządzania list płac projektowych;
- naliczanie wynagrodzeń od staży rehabilitacyjnych uczestników projektów;
- wystawianie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu oraz innych przewidzianych prawem dla pracowników; sporządzanie świadectw pracy;
- prowadzenie ewidencji z umów cywilno – prawnych dla potrzeb wyliczania podatku dochodowego od osób fizycznych;
- wyliczanie wysokści płatności na rzecz kontrachentów Zamawijącego oraz przekazywanie danych umożliwiających wykonanie płatności na rzecz kontrahentów Zamawiającego;
- bieżące zgłszanie i wyrejestrowywanie pracowników i wykonawców umów cywilnoprawnych do/z ZUS;
- sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS;
- sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT-11) oraz ich elektroniczne przekazywanie do US;
- sporządzenie rocznego rozliczenia podatku dochodowego pracowników zatrudnionych;
- przygotowywanie informacji i deklaracji oraz ich przekazywanie do PFRON- INF i PFRON – SOD;
- korekt deklaracji rozliczeniowych ZUS, sporządzanie druków KOA na wniosek ZUS.
- 4.Cotygodniowe odbieranie i dostarczanie dokumentów z/do siedziby Zamawiającego oraz sprawdzanie ich kompletności, leży po stronie Wykonawcy.
- 5.Podstawowym warunkiem złożenia oferty jest gwarancja Wykonawcy, że informacja o wysokości płatności publicznoprawnych oraz wysokości płatności na rzecz kontrahentów Zamawiającego oraz danych umożliwiających dokonanie płatności była każdorazowo przekazana Zamawiającemu najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od odebrania prze Wykonawcę wymaganych dokumentów z siedziby Zamawiającego.
- Planowany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: od 01.01.2018 r.
- Kryterium oceny ofert: najniższa cena.
- Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać do dnia: 25.08.2017 r. do godz. 15:00, na adres e-mail: rzeszow@okppip.pl
- 8.Informacje dodatkowe:
- 1.Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania na każdym etapie, bez obowiązku ponoszenia jakichkolwiek kosztów wobec Wykonawców z tego tytułu.
- 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo braku dokonania wyboru oferty w niniejszym zapytaniu bez podawania przyczyny, bez obowiązku ponoszenia jakichkolwiek kosztów wobec Wykonawców z tego tytułu.
- 3.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
- 4.Treść umowy z wybranym Wykonawcą zostanie ustalona w drodze negocjacji, z uwzględnieniem kryteriów przedstawionych w niniejszym zapytaniu.
- Wszelkie pytania związane z niniejszym zapytaniem ofertowym proszę kierować na adres e-mail: rzeszow@okppip.pl